Hej gæst

Log ind / Tilmeld

Welcome,{$name}!

/ Log ud
Dansk
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Hjem > Nyheder > Europa skal være nøglen til gendannelse af tv -panelet i 2024

Europa skal være nøglen til gendannelse af tv -panelet i 2024

Omdias senioranalytiker siger, at genoplivningen af tv -efterspørgsel i Europa i 2024 vil bestemme udsigterne for det globale tv -panelmarked i år.

OMDIAs seniorrektoranalytiker, Jinhan Ricky Park, bemærker, at inflationen og Rusland-Ukraine-konflikten har reduceret efterspørgslen efter tv'er i Europa.Imidlertid tilbyder europæisk mesterskab i 2024 og Paris -OL, der finder sted fra juni til august, et fyrtårn af håb.

Jinhan Ricky Park nævner, at tv -producenter har afgivet ordrer med displaypanelproducenter på forhånd og forbereder sig til salgsfremmende aktiviteter forud for disse sportsbegivenheder.

Ifølge analytikeren er denne planlægning meget hurtigere end i de foregående to år, hvilket indikerer, at tv -producenter er optimistiske med hensyn til en stigning i salget i Europa, der falder sammen med disse begivenheder.

Jinhan Ricky Park påpeger, at trods den spekulative efterspørgsel og den hurtigere end forventede prisstigning for tv-paneler i første kvartal, forbliver lagerniveauerne for tv-producenter og displaypanelproducenter på en "historisk lav."

Han siger, at disse forventninger skal omdannes til faktisk efterspørgsel omgående, eller det kan skade det samlede tv -panelmarked i sidste halvdel af året, traditionelt, højsæsonen for panelbehovet.

I mellemtiden reducerer de kinesiske displaypanelproducenter de operationelle hastigheder for panelfabrikker for flydende krystalvisning (LCD) for at forhindre prisfald.Jinhan Ricky Park bemærker, at de sandsynligvis ikke vil øge operationelle satser igen på kort sigt i betragtning af de stadig lave priser.

Han nævner også, at forsendelsen af OLED TV -paneler sidste år var signifikant lavere med de operationelle satser på LG -displayet og Samsung Display's OLED -produktionslinjer under 50%.

Jinhan Ricky Park antyder, at for at opnå vækst i store OLED -tv -paneler er et årligt salgsvolumen på mindst 10 millioner OLED -tv'er nødvendigt, hvilket kræver deltagelse af kinesiske tv -producenter, ikke kun top -tv -virksomheder som Samsung, Sony og LG.