Hej gæst

Log ind / Tilmeld

Welcome,{$name}!

/ Log ud
Dansk
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Hjem > Nyheder > Japans LCD-lejr krymper, hvordan man overlever under fremkomsten af ​​Kina og Sydkorea

Japans LCD-lejr krymper, hvordan man overlever under fremkomsten af ​​Kina og Sydkorea

Ifølge nyhedsbureauet, med kinesiske og koreanske producents stigning, er japanske halvlederproducenters overlevelse blevet mere alvorlig, og konkurrencen er blevet intensiveret.

For nylig annoncerede Matsushita, at det officielt vil afslutte sin LCD-panelproduktionsvirksomhed i 2021. Allerede for 16 år siden på grund af hård konkurrence har Panasonic afsluttet tv-apparatets LCD-skærmvirksomhed og henvendt sig til bilindustrien og industrien, men det er vanskeligt at opnå rentabilitet i en konkurrencesituation.

I følge IHS Markits undersøgelsesresultater blev Japans JDI og Sharp inden for små og mellemstore LCD-paneler placeret som første og femte i verden med henholdsvis 17,6% og 9,3%.

Dog står JDI i øjeblikket over for alvorlige gældsproblemer. Virksomheden gennemgår ledelsesomstruktureringer i virksomheden; Sharps displayvirksomhed er rentabel i halvårsindtjeningsrapporten, men der er stadig mange usikkerheder i fremtiden.

På grund af tilbagetrækningen af ​​Panasonic er de største leverandører på det japanske LCD-panelmarked kun JDI, Sharp, Kyocera og Mitsubishi Electric. Hvorvidt det er muligt at spille en rolle i en hård konkurrencedygtig situation, vil dannelsen af ​​unikke salgspunkter bestemme overlevelsen af ​​disse virksomheder.