Hej gæst

Log ind / Tilmeld

Welcome,{$name}!

/ Log ud
Dansk
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Hjem > Nyheder > Kinas skærmudvikling er hård, Samsung og LG foretager strukturelle justeringer

Kinas skærmudvikling er hård, Samsung og LG foretager strukturelle justeringer

Som svar på det hårde angreb fra kinesiske kinesiske displayfirmaer er de nylige konflikter mellem koreanske skærm LG-skærme og Samsung-skærme gradvist afkølet, og hver har gennemgået strukturelle justeringer.

Ifølge den koreanske medie "DDaily" -rapport, den markedsjusterede virksomheds DSCC-statistik over global displayproduktivitet (CAPA) i år, tegnede Kina sig for 46%, næsten dobbelt så meget som Sydkorea (24%). Fra 2016 er Sydkorea (35%) stadig foran Kina (29%), men da det blev overgået af Kina i 2017 vokser kløften mellem Kina og Sydkorea.

Inden for LCD (display med flydende krystal) har kinesiske virksomheder vedtaget billige offensiver, hvilket gradvist har fået koreanske virksomheder til at miste deres konkurrenceevne. Ifølge en undersøgelse fra Korea Economic Research Institute var Sydkoreas LCD-markedsandel 32% i år, og Kina (33%) tog føringen med en lille forskel. På den anden side, selvom koreanske virksomheder stadig fører Kina på OLED-området, accelererer kinesiske virksomheder også for at indhente Sydkorea. Kinas BOE, Visionox og Huike annoncerede for nylig, at de vil investere i OLED-feltet med en fondsstørrelse på mere end 15 billioner vandt.

På grund af LG Displays langsomme ydelse begyndte virksomheden at gennemføre høje intensitetsstrukturtilpasninger og reducerede arbejdsomkostninger gennem frivillig pensionering og afskaffelse af medarbejdere. Han Xiangfan, vicepræsident for LG Display, udtrykte sin fratræden på grund af forværringen af ​​operationen.

Det antages bredt, at omsætningen i LG Display i tredje kvartal vil være lavere end markedsprognosen. I det tredje kvartal af LG Display er den forventede omsætning 6.1292 billioner vandt, driftsunderskuddet er 255,8 milliarder vandt, og driftstabet i 2019 vil være 1,45 billioner vandt.

På den anden side er Samsung Electronics også begyndt at give nogle produktionsmedarbejdere og kontoransatte mulighed for at ansøge om frivillig pension. Chungnak Mountain Factory, der oprindeligt producerede LCD-paneler, besluttede også at skære produktionen.

Samlet set er begge virksomheder påvirket af kinesiske virksomheder, men forskellen er, at Samsungs markedsandel i den lille og mellemstore OLED-sektor er faldet til ca. 80%, men stadig langt foran branchen, plus Samsung-display er det vigtigste foldedisplay Leverandører, udover LCD-forretningen, har Samsung-skærme stadig mange fordele.

Derudover planlægger Samsung Display at investere 13,2 billioner vandt til at bygge QD OLED-produktionslinjer og sætte rekord for de koreanske selskabers single-note displayinvestering. LG Display forsøger at drive det store OLED-skærmmarked, men implementeringen er ikke så let som planlagt. Relevante personer i displayindustrien sagde, at de to virksomheder gennemgår organisatorisk omstrukturering, men Samsung Electronics har mange våben og er under relativt lidt pres.